FANDOM

Hakerian jest główną postacią w trzecim sezonie awatar

musi opanować cztery żywioły jest z Królestwa Ziemi awatar oczywiście jest magiem najpierw opanował Magie Ziemi potem Magie Wody następnie Magie Ognia a na koniec Magie Powietrza jak widać jest chłopakiem ma niebieskie oczy.Znany też jako awatar na zdjęciu 16 lat jego poprzednik to Korra a jego następca to Minora ma czarne włosy jego miłość to Lineza.ma przyjaciół nazywają się tak Sinera,Minora,Jet,Wojsko Królestwa Ziemi,Bidgo,Holezen,Nysewa,Vosa... Ma też wrogów na przykład Aronim,Iwsu,Guhysyla i Disaja...

Magia ognia

Na tym zdjęciu widać jak Hakerian używa własnej stworzonej techniki czyli poczwórnego łańcucha ognia.Poczwórny łańcuch ognia może zrobić każdy mag ognia gdy się skącentruje i wypuści ogień w czterech kierunkach następnie musi je złapać ogniem i nimi wirować.Hakerian jest dobry w tkaniu ognia.Hakerian został okrzyknięty mistrzem magi ognia bo wymyślił własne techniki.

Magia ognia.png
Magia wody.png

Hakerian pokonał Gang Froxów gdy chcieli zaatakować nowe miasto o nazwie Oherdon.Gang był groźny ale Hakerian do pomocy miał Sinere.

Umiejętności

Magia wody

Hakerian na początku nie umiał tkać wody ,ale po czasie mu się udało.Hakerian kiedyś się obudził w nocy była pełnia kksiężyca wyszedł na dwór i spróbował tkać wodę i mu się udało robił to cały czas ale kiedy chmury zakryły księżyc woda opadła.

Magia ziemi

Magia ziemi.png
Avatar ziemi mały.png

Hakerian od początku był świetnym magiem ziemi bo urodził się w Królestwie ziemi więc bawił się i ćwiczył z kolegami tą magie.Nie wyobrażam sobie lepszego maga ziemi od Hakeriana.Hakerian gdy już uratował świat i na razie nie było zagrożeń to otworzył małą szkołę magi ziemi uczył nowych technik niektórzy poszli do Wojska złota i uczyli się zaawansowanej Magi złota.

Magia powietrza

Hakerian sądzi ,że magia powietrza jest nie potrzebna i z niej nie korzysta ,ale w groźnych chwilach zwykle używa tej magi bo awatar musi opanoać cztery żywioły.

Stan awatara

Stan awatara.png

Każdy awatar ma stan awatara.Stan awatara polega na odzyskaniu umiejętności poprzednich awatarów ich talenty powracają i odradzają się w nowym wcieleniu w jedną sekundę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki