FANDOM

Magia Ziemi jest przeciwieństwem Magii Powietrza. Jest oparta na sztuce walki Hung Gar. Pierwszymi

magami ziemi były kretoborsuki. Magowie Ziemi potrafią podnosić potężne kamienie, drążyć tunele w ziemi i walczyć na wiele różnych sposobów, niektórzy mogą panować nad piaskiem, lawą czy metalem. Jest to jednak możliwe dla kogoś bardzo zaawansowanego.Toph, dzięki połączenia się z magią ziemi jako częścią jej życia może panować nad metalem (odkryła to w 19 odcinku 2 księgii) i później nad piaskiem. Toph, która jest niewidoma , dzięki Magii Ziemi może widzieć - stopami wyczuwa drgania ziemi. Policja w mieście Republiki to magowie metalu (ziemi), utworzona przez Toph a tradycję przejeła jej córka Lin Beifong.By opanować do perfekcji tą magie potrzebny jest Trening Magi Ziemi.

Pochodzenie

Oma i shu

Magia ziemi pochodzi od kretoborsuków choć w czasach Wana Lwiożółwie obdarzały magią ziemi ludzi gdy mieli iść po jedzenie ale następnie sami się jej uczyli.Pierwszymi magami ziemi byli Oma i Shu stworzyli labirenty dzięki którymi mogli się poruszać.Gdy Shu umarł na wojnie Oma była tak zła mogła zniszczyć wszystko jednak użyła całej swojej mocy i stworzyła własne miasto o nazwie Omashu.

Style walki

Kolce:

Kolce ziemi

Mag ziemi może pokruszyć ziemie na drobne kawałki i stworzyć z ich dowolny kształt więc jeśli mag ziemi pokruszy ziemie na kształt kolca i je ruszy to może stworzyć wielką zamieć z kolców to jest naturalne.Hakerian użył tej techniki na plaży jak trenował magi ziemi.

Ziemna duplikacja:Ziemna duplikacja to bardziej zaawansowana technika magi ziemi.Ta umiejętność polega na stworzeniu z ziemi swojej kopi i jej poruszanie tak można szybko obezwładnić wroga albo go spowolnić.Niewiele magów ziemi może stworzyć tą technikę jest to bardzo bardzo trudne.

Ziemna duplikacja

Magowie ziemi

  • Awatar Hakerian
  • Juar
  • Lin Beifong
  • Wojsko złota

Więcej z Fandomu

Losowa wiki